وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...
وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...

پرواز خارجی ( هر آنچه باید بدانید ... )

بلیط هواپیما برای پرواز خارجی
جستجوی پرواز خارجی
پرواز خارجیReviewed by تحریریه پرواز خارجیonMay 7Rating: 5.0پرواز خارجیهمه‌ی آنچه می‌خواهید درباره‌ی پرواز خارجی بدانید سفر با هواپیما برای بسیاری از ما دارای جذابیت‌های فراوان است؛ نه تنها هواپیما رفت و آمد بین شهرها و کشورها

پرواز خارجی

پرهام گشت پارسیان اروند ( پارسیان تیکت ) 

    همه‌ی آنچه می‌خواهید درباره‌ی پروازهای خارجی بدانید

    سفر با هواپیما برای بسیاری از ما دارای جذابیت‌های فراوان است؛ نه تنها هواپیما رفت و آمد بین شهرها و کشورها برای ما آسان  و مسافت‌ها را کوتاه کرده بلکه حتی تجربه‌ی نشستن در کابینی شیک و زیبا در میان آسمان، غذا خوردن، استراحت کردن  حتی فیلم دیدن سبب شده تا کیفیت خاصی از سفر برای ما پدید آید. در این میان خطوط هوایی مختلف بیشترین امکانات خود را پروازهای خارجی به کار می‌گیرند، دلیل آن شاید این باشد که به طور معمول مسافت پروازهای خارجی بیشتر بوده و مسافران زمان بیشتری را برای این پروازها در هواپیما سپری می‌کنند.
    اگر شما هم به هواپیما و پرواز علاقمندید با ما همراه شوید تا نکاتی و دانستی‌هایی جالب را با شما به اشتراک بگذاریم.

    اولین پرواز خارجی

    برای یافتن اولین پرواز خارجی باید به سراغ تاریخی به نسبت دور بروید، بله اولین پرواز نه به وسیله‌ی هواپیما که در واقع به وسیله‌‌ی یک بالن هوای گرم انجام شد؛ این ماجراجویی در سال 1785 توسط ژان پیر بلانچارد و جان جفریز صورت گرفت.

    اما اولین پرواز خارجی با هواپیما در واقع در سال 1917 بین فلوریدا و باهاماس توسط Chalk’s Ocean Airways صورت گرفت، پس از جنگ جهانی دوم با تشکیل انجمن‌هایی، پروازهای خارجی معمول و مداوم شد.

    طولانی‌ترین پرواز خارجی

    بلیط هواپیما برای طولانی ترین پرواز خارجی
    طولانی ترین پرواز خارجی

    این رکورد زیاد جابه‌جا می‌شود اما هم اکنون، طولانی‌ترین پرواز بین دبی و پاناما توسط هواپیمایی امارت انجام می‌شود؛ این پرواز بدون توقف 17 ساعت و سی دقیقه به طول می‌انجامد. این پرواز در سال 2015 راه‌اندازی شد و برای آن از بوئینگ 777 و ایرباس A380 استفاده شد.

    کوتاه‌ترین پرواز خارجی

    بلیط هواپیما برای کوتاه ترین پرواز خارجی
    کوتاه ترین پرواز خارجی

    وقتی صحبت از پروازهای خارجی می‌شود، بیش از هرچیز هواپیماهای غول‌پیکر و طی کردن مسافت‌های طولانی به ذهن خطور می‌کند، اما جالب است بدانید پروازی هم وجود دارد که شما را در کمتراز هشت دقیقه، از کشوری به کشوری دیگر می‌برد؛ خط هوایی Pepople’s Viennaline این پرواز را میان فرودگاه Gallen-Altenrhein در سوئیس و Friedrichshafen در آلمان انجام می‌دهد.

    لوکس‌ترین فرست کلاس

    بلیط هواپیما برای لوکس ترین پرواز خارجی
    لوکس ترین پرواز خارجی

    این هم از آن رکوردهایی است که با به روز شدن خدمات در میان خطوط هوایی مختلف به طور مداوم جابه‌جا می‌شود. هم اکنون عنوان لوکس‌ترین فرست کلاس به Catchy Pacific از کشور هنگ کنگ اختصاص دارد، جایی‌که شما می‌توانید در سویتی شخصی  پرواز خود را سپری کنید؛ هنگام ورود یک تبلت به شما داده می‌شود که به وسیله‌ی آن همه چیز را در این سوئیت می‌توانید کنترل کنید؛ همچنین این خط هوایی یک پیژامه نیز به شما می‌دهد.

    گران‌ترین پرواز خارجی

    بلیط هواپیما برای گرانترین پرواز خارجی
    گرانترین پرواز خارجی

    عنوان گران‌ترین بلیط هواپیما به خط هوایی Lufthansa می‌رسد. برای سفر از نیویورک به هنگ کنگ، شما می‌توانید بلیط هواپیمای بخش فرست کلاس را به ارزش 43 دلارخریداری کنید. البته ناگفته نماند که خدمات بخش فرست کلاس این پرواز چیزی کم از یک هتل لوکس ندارد.

    اولین پرواز خارجی از ایران

    در سال 1321 اولین هواپیمای حامل پرچم ایران به نام ایرانیان ایرویز در مسیر تهران-مشهد به پرواز در آمد.پس از مدتی علاوه بر چند شهر ایرانی، این هواپیما در مسیر پاریس و بغداد نیز مسافران را جابه‌جا می‌کرد.

    خطوط هوایی مختلف این روزها به طور مرتب سعی دارند تا کیفیت خدمات خود را افزایش دهند تا به این ترتیب بتوانند بیشتر سطح رضایت را برای مشتریان به ارمغان بیاورند؛ حال بسیاری از پروازهای خارجی شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که انگار در هتلی لوکس بر فراز آسمان اقامت کرده‌اید.

    برای خرید بلیط هواپیما و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما سایتهای پارسیان تیکت ( پرهام گشت پارسیان ) می‌باشد. در این سایتها به صورت روزانه تخفیف‌های ویژه روی مسیرهای خارجی وجود دارد که شما می‌توانید با ورود به این سایت ها ، از این امکانات ویژه و برخی ویژگی‌های دیگر بهره‌مند شوید.


    گردآوری: خدمات پرواز خارجی پرهام گشت پارسیان اروند

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.