وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...
وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...

5 اقامتگاه شگفت انگیز در جهان

اغلب جهان گردان یا کسانی که دائما به سفر های گردشگری می روند، قصد دیدن و تجربه کردن مکان ها و مراسم هایی را دارند که مختص جغرافیای ویژه ای می‌باشد. گردشگران شامل طیف خاصی نمی شود اما اغلب جوانانی با روحیه ی ماجراجو و پر انرژی و یا افراد میان سالی که بعد از بازنشستگی فرصت سیر و سفر را به دست آوره اند، می باشند. بسیاری از افراد که گروهی سفر می کنند به جای اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت، تنها به دنبال مکانی هستند که شب هنگام برای استراحت و غذا به آن مراجعه کنند تا هزینه سفرشان را به حداقل برسانند. یکی از بهترین گزینه ها اقامتگاه ها وآپارتمان هامی باشد.


حال پنج اقامتگاه جالب و پر طرفدار در دنیا را به شما معرفی می کنیم:
اقامتگاه سنت کریستفر(St Christopher) در وینستون
اقامتگاه سنت کریستوفر کارکنان بین المللی متفاوت و جالبی دارد که بسیاری از آن‌ها به چند زبان متفاوت مسلط هستند، همانند بقیهه مسافران به این مکان سفر کرده اند. آنها با کمال میل برای خرید بلیت و برنامه ریزی سفر به شما کمک می کنند. همچنین تور رایگان برای مسافران از اقامتگاه برای پیاده روی شهری قرار داده شده. این مکان با رای مسافران در آمستردام، برای طراحی هنرمندانه و متفاوت هر یک از اتاق هایش توسط هنرمندان محلی، جایزه بهترین طراحی را دریافت نموده است.

شما با استراحت یا خوش گذرانی در رستوران/ تریا(بلوشی) داخل اقامتگاه می توانید از مبل های راحتی، کانال های ورزشی، آهنگ های باحال، برنامه ی استخر، غذاهای متنوع و نوشیدنی های پیشنهادی بهره مند شوید.

رستوران، فهرست متنوعی از غذاهای سالم و دلچسب نظیر بهترین برگرها، سالاد های خوشمزه، ناچو، بال تند کبابی و مواد تازه روزانه را برای استفاده مسافران قرار داده است. و برای هیجان انگیز تر وبهتر شدن، ۲۵٪ تخفیف برای مهمانان روی کل فهرست غذا گذاشته شده است.

بین ساعت ۸ تا ۱۰ صبحانه رایگان (تنها زمانی که مستقیما از خود سایت و یا اپلیکیشن موبایل رزرو نمایید) بین المللی که شامل سه نوع نان صبحانه و غلات، تخم مرغ آبپز، شیر و شیر سویا، مربا، کالباس، میوه، آب پرتقال، چای سرد/ گرم و قهوه سرو می شود.

امکانات رفاهی :

۱. اینترنت بیسیم نامحدود در کل ساختمان وجود دارد. امکان کرایه لپتاپ برای مسافرانی که لپتاپ شخصی با خود ندارند .

۲. برنامه زنده شبانه (Winston Kingdom)

۳. اطلاعات سفر و تور در پذیرش ۲۴ ساعته اقامتگاه.

۴. سرویس ویژه نظافت اتاق ها، ملحفه تمیز و حوله رایگان قبل از ورود مسافران.

۵. با پرداخت ۳ یورو از کمد قفل دار در اتاق استفاده کنید.

۶. کارمندان و نگهبانان ۲۴ ساعته در پذیرش مستقر هستند. (ساعات پذیرش در ۲ بعد از ظهر و ساعات تحویل ۱۱ صبح می باشد.)

۷. تمام اتاق ها حمام و سرویس بهداشتی جداگانه دارند و کشیدن سیگار در آنها ممنوع می باشد.

مسافران می توانند ۱ روز قبل از ورودشان به صورت رایگان رزروشان را کنسل نمایند، بعد از این تاریخ برای یک شب باید هزینه کنسلی رزرو را پرداخت نمایید.

اقامتگاه سیرک لاوندر(lavender Circus) :
اقامتگاه سیرک لاوندر با فضایی دنج و راحت در یکی از ساختمان های تاریخی بوداپست(مجارستان) قرار دارد. اقامتگاه سیرک لاوندر ۸۸ اتاق دارد که تمام اتاق های این اقامتگاه دو نفره و خصوصی است تا مسافران آزادی عمل بیشتری داشتته باشند. این اقامتگاه با بقیه اقامتگاه های معمولی بسیار متفاوت می باشد و با چیدمان دنج و متفاوتی، به طور خاص برای زوج ها و افراد مجرد طراحی شده است. هر اتاق طراحی هنرمندانه و منحصر به فردی روی دیوار و فضای داخلی خود دارد که همین امر سبب جذابیت این اقامتگاه جالب می شود. امکانات رفاهی اتاق ها شامل تخت دو نفره، مبلمان راحتی، سیستم گرمایش، اینترنت بیسیم و پنکه سقفی می باشد. در داخل ساختمان نیز یک اتاق نشیمن بزرگ، سه آشپزخانه،سه سرویس بهداشتی و سه حمام قرار دارد.

به طور کلی این اقامتگاه با وسایل نقلیه عمومی فرودگاه نظیر اتوبوس و مترو سی دقیقه فاصله دارد. شما برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید بلیت داشته باشید، بلیت ها را باید از دستگاه زرد رنگ بلیت، دکه های روزنامه و دفاتر مترو تهیه فرمایید. قیمت یک عدد بلیت ۱ یورو می باشد و کسانی که از این بلیت استفاده نمی کنند هزینه ای برابر ۲۴ یورو باید بپردازند. دقت داشته باشید به هنگام خرید بلیت از راننده، تاریخ آن منقضی نشده باشد و پس از سوار شدن در اتوبوس از پانچ شدن بلیت خود اطمینان یابیید، زیرا جریمه می شوید. معمولا تاکسی های شهری گران نیستند ولی در هنگام سوار شدن از دربست نبودن آن مطمئن شوید زیرا آنها جیب بر های واقعی هستند!

امکانات رایگان این هتل شامل:
۱. اتاق نگهداری چمدان
۲. اینترنت بی سیم در لابی/اتاق نشیمن
۳۳. حوله تمییز/ تشک

اقامتگاه cheers در استانبول:
وقتی اسم استانبول به گوشمان می خورد نا خود آگاه به یاد باقلوای خوشمزه و بناهای دیدنی می افتیم، اما اگر واقعا به دنبال سفریی ماجراجویانه و به صرفه به این شهر هستید، اقامتگاه های بسیاری برای شما وجود دارند که یکی از این مکان های جالب اقامتگاه cheers می باشد. همانطور که از اسم این اقامتگاه مشخص است، مکانی شاد و دلپذیر برای مسافرانی است که به قصد تفریح کردن آمده اند!

از نظر موقعیت مکانی این اقامتگاه در قلب شهر قدیمی استانبول در محله سلطان احمد قرار دارد. اقامتگاه تنها با ۱ دقیقه پیاده روی از مناظر معروف نظیر مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، آب انبار زیر زمینی و کاخ تُپکاپی فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول و سایر مناظر اطراف آن نیز نیازی به معرفی ندارد.
مجموعه ی ما با محیطی دوستانه و صمیمی، اقامتی راحت، به صرفه، بهداشتی و تمیز به مسافران خود ارائه می‌دهد. در سالن نشیمن،، می توانید از تلویزیون، وای-فای و اینترنت رایگان بهره مند شوید، با یک لیوان قهوه‌ یا چای ترکی از خود پذیرایی کنید. همچنین با مطالعه، بازی با تخته و صحبت با مسافران بین المللی که برای دیدن استانبول آمده اند، می توانید خود را سرگرم کنید.

علاوه بر زوج ها، خانواده ها و جوانان حرفه ای، یک ترکیب متفاوت و خاص از جوانانی که به قصد ماجراجویی با کوله پشتی خود به شهر دیدنی استانبول آمده اند اقامتگاه دوستانه cheers را مانند خانه خود توصیف می کنند.

شما در تریای تراس همیشه باز اقامتگاه که با بوفه‌ی باز صبحانه‌ی ترکی از مهمانان خود پذیرایی می کند، می توانید از چشم انداز نفس گیر مسجد ایا صوفیه، کاخ توپکاپی و میدان تاکسیم لذت ببرید. در تابستان با موهیتو های دست ساز این تریا گلویی تازه کنید و از آفتاب لذت ببرید و در زمستان نیز با شومینه‌ی روشن و گرم، منظره های زیبای استانبول و نوشیدنی های گرم خود را بهره‌مند سازید.

اغلب اتاق های ارزان اقامتگاه با ۴، ۵، ۶، ۸ و ۱۰ تخت به همراه کمد های جداگانه برای اقامت وجود دارند اما اگر به دنبال اتاقی به صرفه و خصوصی تر به سبک هتل ها هستید ما به شما سوئیت های دو خوابه، سه خوابه ، اتاق های دو تخته و اتاق های خانوادگی که ظرفیت ۲، ۳ و ۴ نفر را دارند، پیشنهاد می کنیم.

اگر در استانبول به دنبال مکانی هستید که مانند هتل، صبحانه و تخت خواب(B&B) و جوانان اقامت داشته باشند، به شما اقامتگاه cheers را با نرخی مناسب پیشنهاد می کنیم.
برای همه اتاق ها در راهرو های خوابگاه حمام و سرویس بهداشتی مشترک وجود دارد و نیز در سوئیت های دو خوابه، سه خوابه ، اتاقق های دو تخته و اتاق های خانوادگی، حمام و سرویس بهداشتی داخل هر سوئیت وجود دارد. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه و گرمایش، خدمات نظافت اتاق(تعویض ملحفه و حوله) می باشند.

هدف پذیرش مفید و دوستانه ما، فراهم کردن اقامتی تماماً راحت و آسوده برای شما می باشد. اگر هنوز از مقصد های خود در استانبول مطمئن نیستید، کارکنان صمیمی و دوستانه ما شما را به شاد ترین مکان ها، رستوران ها، کافه ها و تور ها راهنمایی می کنند.

آشپزخانه ما در طول روز آماده‌ی سرو کردن کباب های ترکی و غذاهای روزانه فوق‌العاده به شما در تراس دیدنی ما می باشد.

اقامتگاه pop art در شهر بلگراد صربستان
Pop-Art تنها اقامتگاه با طراحی خاص و منحصر به فرد در بلگراد پایتخت صربستان می باشد که نتیجه‌ی ذوق و هنر بنیان گذاران اینن مجموعه و نیز طراحی دو تن از هنرمندان بلگرادی به نام های دنیلو نادج و دنی لیساواک است. این مجموعه بیشتر شبیه یک موزه هنر پاپ است تا یک اقامتگاه برای ماندن!

این مجموعه با پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانانش محیطی دوستانه و گرم را فراهم نموده تا در فضای آرام و دنج، از اقامتشان لذت ببرند و با سایر مسافران بین المللی آشنا شوند.
برای رفاه مهمانان در اتاق نشیمن وسایل سرگرمی نظیر تلویزیون، پلی استیشن، وای-فای، لپتاپ رایگان و تراس قرار دارد. دراتاق نشیمنن قانوناً با وجود سیستم تهویه داخلی، افراد می توانند سیگار نیز بکشند.

ظرفیت این اقامتگاه با ۴ اتاق(دو اتاق به شکل خوابگاه و دو اتاق خصوصی)، ۲۰ نفر می باشد، اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هستند و سیگار کشیدن در آنجا مجاز نمی باشد.

تمام اتاق ها با طراحی خاص شخصیت های مشهور دنیای پاپ تزئین شده است.
 سرویس های بهداشتی جداگانه برای خانم ها و آقایان قرار داده شده است.

برای شستشوی لباس ها اتاق خشکشویی و اتوشویی قرار دارد.
آشپزخانه مشترک، تمیز و مجهز برای استفاده و پخت و پز مهمانان تعبیه شده است.
از امکانات رایگان دیگر این مکان نظافت اتاق ها، حوله و اقلام بهداشتی مورد نیاز می باشد.
ساعات تحویل گرفتن اتاق از ساعت ۱۴:۰۰ و ساعت تحویل دادن اتاق تا ساعت ۱۲:۰۰ می باشد.
کنسل کردن رزرو اتاق ها تا ۷۲۲ ساعت قبل از ورود امکان پذیر می باشد. پرداخت هزینه‌ی اقامت در محل می‌باشد.

اقامتگاه kantar در شهر ایروان ارمنستان
برای معرفی آخرین اقامتگاه، به ارمنستان نزدیک ترین همسایه در شمال غرب کشور عزیزمان که یکی از مقاصد پُر بازدید برای ایرانیان میی باشد، سری می‌زنیم. بسیاری از آثار تاریخی بی نظیر در این شهر قرار گرفته است.
مجموعه ی اقامتی مدرن و راحتkantar با پذیرش ۲۴ ساعته، علاوه بر اتاق هایی برای اقامت گروهی، شامل اتاق های خصوصی دو نفرهه نیز می‌باشد. (اتاق های بزرگ با ظرفیت ۸ نفر و ۴ نفر و اتاق دونفره با تراس که می تواند تا ۴ نفر ظرفیت داشته باشد.)

اتاق ها دارای سیستم تهویه، حوله، کمد شخصی، چراغ مطالعه(برای هر تخت)، اینترنت و نظافت رایگان می‌باشند. سیگار کشیدن تنها در فضای باز و بالکن مجاز می باشد.
در اتاق نشیمن مجموعه می توانید با سایر مسافران گپ و گفتی دوستانه داشته باشید و از وسایل سرگرمی و تلویزیون بهره مند شوید.. برای راحتی و بهداشت تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام در قامتگاه وجود دارد.

مسافران با اقامت در این مجموعه در قلب تاریخی شهر ایروان قرار می‌گیرند. با ۱دقیقه پیاده روی از این مکان به راحتی به میدان جمهوری شهر که خود یکی از جاذبه های توریستی است، دسترسی پیدا می کنند.

برای کنسل کردن رزرو خود، ۵ روز قبل از ورودتان باید این مجموعه را مطلع سازید در غیر این صورت هزینه یک شب اقامت از حساب شما کم خواهد شد.
ساعت تحویل گرفتن اتاق ۱۳:۰۰ و ساعت تحویل دادن اتاق ۱۲:۰۰۰ می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.