وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...
وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...

ویزای انگلستان

انگلستان

ویـزای انگـلـستـان , تــوریـسـتی , دیـدار بـا اقـوام و دوسـتـان

مدت اعتبار ویزای انگلستان برای سفرهای توریستی, نمایشگاهی, دیدار با اقوام و دوستان در بریتانیا معمولا شش ماه است و در صورت ضرورت امکان تمدید ویزا وجود دارد. اگر تصمیم به افزایش مدت اقامتتان در انگلستان را  دارید, لطفأ درخواست تمدید ویزای خود را حداقل 30 روز قبل از تاریخ انقضای ویزا برای ما ارسال نمایید.

ویـزای انگـلـستـان , نـمـایـشـگـاهـی , تــجـــاری

متقاضیان ویزای نمایشگاهی و تجاری انگلستان با هدف شرکت در نمایشگاههای بین المللی و دیدار با نمایندگان شرکت‌هایی که با آنها داد و ستد تجاری دارند, بدون اینکه مستقیما در بازار کار بریتانیا فعالیت نماید وارد این کشور میگردند. متقاضی ویزای تجاری انگلستان برای شرکت در نمایشگاها, حضور در جلسات و کنفرانس‌های تجاری, بازدید از کارخانه ها و شرکتها, آموزش, نحوه بکارگیری یا خرید و فروش یک محصول, کالا, خدمات و سایر معاملات تجاری به انگلستان وارد میشوند. منبع اصلی درآمد و محل اصلی کسب و کار بازدیدکننده تجاری خارج از کشور انگلستان است..

متـقاضیان ویـزای انگلستان

شهروندان ایرانی که متقاضی دریافت ویـزای انگلیس (روادید دیدار) هستند می‌توانند از طریق هر یک از مراکز ویزای انگلستان (بریتانیا) در دنیا اقدام کنند.

شهروندان ایرانی ساکن ایران نیز می‌توانند درخواست ویـزای انگلستان (بریتانیا) خود را در تمامی طبقه بندی‌ها به مراکز ابوظبی و یا ترکیه که در ذیل آمده ارائه دهند.

امارات متحده‌ی عربی: دبی و ابوظبی

 ترکیه: استانبول, آنکارا, ازمیر, بورسا, و عازی عینتاب

 ویــزای انگلستان , مـقـررات جـدیـد

طبق مقررات اداره مرزبانی بریتانیا حق تجدید نظر نسبت به عدم صدور ویـزا, جز در موارد خاص از متقاضیان ویزا سلب شده است. لذا برای پیشگیری از هزینه های غیر ضروری و مشکلات ناشی از عدم صدور ویـزا, ضمن پرهیز شدید از اتکا به دانسته های محدود خود و عدم پذیرش مشاوره غیر تخصصی افراد و شرکتهای غیر مسئول, لطفا جهت بررسی شرایط عمومی متقاضی اخذ ویزا, ارائه مشاوره تخصصی, تکمیل مدارک و کلیه خدمات اخذ ویزای انگلستان, با کارشناسان با تجربه, متخصص و عـضو رسمی کمیساریای عالی اداره مهاجرت بـریتانیا OISC در این شرکت تماس برقرار نمایید.

کارمـزد اخـذ ویـزای انگلستـان

خدمات اخذ ویـزای انگلستان ( تنظیم آنلاین فرم ویزا + تعیین وقت مصاحبه پرداخت هزینه ویـزا ) 800£

خدمات اخذ ویزای انگلستان + ارائه مشاوره تخصصی (تهیه دعوتنامه رسمی بعهده مسافـر است) 1100£

خدمات اخذ ویزای انگلستان + ارائه مشاوره تخصصی (تهیه دعوتنامه رسمی بعهده شرکت است + تنظیم آنلاین فرم ویزا + تعیین وقت مصاحبه پرداخت هزینه ویـزا) از 14,000£

مبلغ ضمانت بابت حسن انجام قرارداد و تعهد خروج مسافر از بریتانیا برای هر نفر 30000000 تومان میباشد که باید به حساب این شرکت واریز گردد. مبلغ مذکور پس از بازگشت مسافر از بریتانیا (قبل از انقضای ویزای صادره) در پایان مدت اعتبار ویـزا عینـآ به وی مسترد میگردد.

تبصره: در صورت ارائه دعوت نامه توسط مسافر، ضمانت برگشت الزامی نمیباشد.

کارمزد کارشناسان متخصص این شرکت بابت ارائه مشاوره تخصصی و خدمات اخذ ویزا، تکمیل آنلاین فرم درخواست ویزا، تعیین وقت سفارت و تنظیم دعوت نامه های توریستی, تجاری و نمایشگاهی, طبق تعرفه های این شرکت دریافت میگردد و قابل استرداد نمیباشد.

مــدارک مــورد نـیـاز اخــذ ویــزای انگـلستان

مدارکی که علاوه بر فرم تقاضای روادید -که به‌صورت آنلاین تکمیل نموده و چاپ کرده‌اید- باید در زمان ملاقات، به سفارت بریتانیا تحویل دهید، به شرح زیر است: توجه: کلیه‌ی مدارک فارسی باید به انگلیسی ترجمه‌ رسمی شده باشند و از تمامی مدارک یک نسخه کپی در پرونده موجود باشد.

یک: شناسنامه ایرانی

دو: گذرنامه؛

توجه : اعتبار گذرنامه باید حداقل دو ماه بیشتر از تاریخ خاتمه‌ی اعتبار ویزای درخواستی باشد.

کپی را تنها از صفحات یک تا پنج گذرنامه و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر روادید خورده، تهیه کنید.

سه: کلیه‌ی مدارک پشتیبانی‌کننده شخصی؛

مانند اسناد مالکیت، مدارک مربوط به اشتغال، صورت‌حساب‌های بانکی، دفترچه‌های پس‌انداز و کلیه‌ی سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بانکی.

چهار: مدارک پشتبانی‌کننده‌ میزبان؛

در صورتی که برای سفر به کشور انگلیس دعوت‌نامه دارید، لازم است مدارکی را که نشان‌دهنده‌ی‌ وضعیت مالی و وضعیت مهاجرت فرستنده‌ی دعوت‌نامه باشد، در زمان ملاقات همراه داشته باشید.

اصل مدارک و گذرنامه‌ی شما به همراه کپی‌ آن‌ها نزد بخش روادید سفارت خواهد ماند و بابت آن به شما رسیدی تحویل داده خواهد شد. بعد از صدور ویزا، مدارک اصلی به متقاضی برگردانده می‌شود. بررسی مدارک به منظور صدور ویزا ممکن است  ٢٠ روز کاری تا 3 ماه زمان بخواهد. بنابراین برای برنامه‌ریزی تاریخ سفرتان این نکته را به خاطر داشته باشید.

توجه: فرم تقاضای روادید باید برای هر کدام از متقاضیان به صورت جداگانه تکمیل شود.

در صورت ارائه اطلاعات یا مدارک جعلی به بخش روادید سفارت بریتانیا، مسئولین سفارت اجازه دارند علاوه بر رد درخواست شما، برای مدت ده سال از تمامی درخواست‌های شما برای هرگونه روادید انگلستان جلوگیری به عمل آورند.

کلیه درخواست‌های ویـزای انگلستان (بریتانیا) باید آنلاین ارائه شوند و حضور در مرکز روادید فقط با وقت آنلاین ممکن است. درخواست کنندگان ویزای انگلیس در ترکیه باید مبالغ درخواست خود را از طریق اینترنت پرداخت کنند.

حضور شخص متقاضی اخذ ویـزا جهت تحویل مدارک, انجام مصاحبه و ... الزامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.