وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...
وبلاگ پرهام گشت پارسیان

وبلاگ پرهام گشت پارسیان

مطالب خواندنی و دانستنی های سفرهای داخلی و خارجی هوایی و...

,ویزای آمریکا

لطفا توجه بفرمایید : دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، دستور ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع هفت کشور از جمله ایران را صادر کرد.



بنا‌‌‌‏بر وب‌‌‌‏سایت رسمی اداره مهاجرت آمریکا، شهروند هر کشوری که خواهان ورود به خاک ایالت متحده باشد، می‌‌‌‌‏بایست یکی از انواع ویزای ورود به این کشور را دارا باشد.که در این بخش به توضیح انواعی از ویزا که در  لیست خدمات ما جای دارد می پردازیم.

 

ویزای توریستی آمریکا   (B1  , B2)

 

ویزای B1 در گروه ویزای توریستی امریکا با هدف بازرگانی و تجاری می باشد. هدف از اخذ این نوع ویزا یکی از موارد زیر باید باشد:

-فرد متقاضی، قصد کار کردن در یکی از کمپانی های آمریکا را دارد و برای مشاوره به آمریکا می رود.

-متقاضی از طرف یک شرکت خاصی به آمریکا می آید، تا موقتا در جلسه، کنفرانس، مشاوره و  شرکت کند.

-فرد متقاضی برای تحقیقات راجع به تجارت به آمریکا سفر کند.

-فرد درخواست کننده قصد سرمایه گذاری در آمریکا را داشته و می خواهد حساب باز کرده و یا دفتری اجاره کند.

-و دسته آخر ورزشکارانی هستند که حقوقی دریافت نمی کنند و از طریق ویزای B1 برای بازدید تجاری وارد آمریکا می شوند.

نکته مهمی که در خصوص ویزای B1 یا همان ویزای بازدید تجاری وجود دارد، بحث همراه بردن خانواده است، که ویزای B1 فقط به خود فرد متقاضی داده می شود و خانواده وی امکان همراهی فرد را ندارند و همینطور B1  ویزای کار نیست، یعنی فرد درخواست کننده با داشتن این ویزا امکان کار کردن در آمریکا را ندارد.

حداقل مدت زمان صدور این نوع ویزا 3 ماهه و برای افرادی که بار اول متقاضی این نوع ویزا می باشند شش ماهه صادر می گردد. اما این حق برای بخش روادید محفوظ است که طول ویزا را به صلاحدید خود صادر نماید.

 

ویزای B2 ویزای توریستی امریکا برای افرادی است که قصد بازدید از امریکا را براب یکی از دلایل زیر دارند

-دیدار از اقوام و دوستان مقیم آمریکا

-جهت انجام معایتان پزشکی در آمریکا

-شرکت در سمینارها و دوره های اموزشی کوتاه چندروزه مرتبط با شغل و تحصیلات متقاضی.

 -شرکت در نمایشگاههای بین المللی

-بازدید از مکانهای آموزشی و یا ورزشی

-با هدف تفریح و بازدید از جاذب های توریستی آمریکا

-شرکت در برنامه های بشردوستانه


برای افرادی که برای بار اول متقاضی این نوع ویزا می باشند به مدت شش ماهه صادر می گردد.  ویزای B2، شامل حق کار نمی شود یعنی شما اجازه کار در طی این مدت را ندارید.

 

F1 یا ویزای دانشجویی:

این ویزا مختص کسانی است که تمایل به ادامه تحصیل در ایالات متحده هستند. برای  تحصیل در کالج یا دانشگاه های معتبر آمریکا و یا کلاسهای زبان انگلیسی در یک دانشگاه یا موسسه زبان انگلیسی، ویزای تحصیل لازم است. برای اخذ این نوع ویزا ، مدارک متفاوتی نسبت به ویزاهای توریستی مورد نیاز است .

لازم به ذکر است برای گرفتن ویزا امریکا بسیار اهمیت دارد که شما مدارکی را ارائه دهید که نشان دهنده ی وابستگی و برگشت شما به کشور باشد ، به طور مثال مدارکی دال بر وابستگی مالی، کاری و عاطفی.  مشاوران و کارشناسان ما شما را در  اخذ دعوت نامه های مرتبط ، ارائه ی زمان بندی، کاری و یا تفریحی سفرو تهیه ی پکیج مدارک مورد نیاز جهت ویزای توریستی آمریکا، یاری میدهند . ضمنا به دلیل اینکه داشتن ویزای شنگن در پاسپورت شما، اعتبار بیشتری به پاسپورت شما میبخشد و شانس اخذ ویزای امریکا را افزایش میدهد ، این گروه میتواند همینطور شما را در گرفتن یک ویزای شینگن قبل از درخواست ویزای آمریکا یاری دهد .

 نکات مهم :

 -اخذ ویزای آمریکا در تمام سفارتخانه های آمریکا در اقسا نقاط جهان پس از مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا و بهمراه انگشت نگاری صورت میگیرد. ایرانیان در ارمنستان، دبی و ترکیه انجام میگیرد.

فقط افراد بالای 70 سال نیازی به حضور در سفارت آمریکا در کی یف برای مصاحبه و انگشت نگاری ندارند. این قانون قطعی نیست و مسئولان مربوطه در سفارت آمریکا، بنابر تشخیص میتوانند شخص بالای 70 سال را نیز به سفارت فرابخوانند.

-گرفتن ویزای آمریکا بدون مصاحبه و انگشت نگاری غیرممکن است. اگر اشخاص و یا شرکت هایی مدعی اخذ ویزای آمریکا بدون حضور در سفارت و انگشت نگاری هستند، به گفته این افراد اعتماد نکنید. نه تنها سرمایه خود را از دست میدهید، بلکه ممکن است به دلیل ورود اسم شما در لیست سیاه، برای تمام عمر از ورود به آمریکا و یا حتی اروپا هم محروم شوید.

-مدت زمان اخذ ویزای آمریکا حداقل 2 هفته تا حداکثر 40 روز

 

خدمات پرهام گشت پارسیان :

 

-ارائه مشاوره و خدمات اخذ ویـزای آمریکا

تنظیم دعوت نامه رسمی تجاری مطابق با زمینه کاری یا تحصیلی متقاضیان

تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن

تعیین وقت سفارت

پکیج تورهای آزاد انفرادی و گروهی ( به صلاحدید کارشناسان ویزا  (

 

مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای آمریکا

مهم ترین سوال بسیاری از افراد که جهت اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام می نمایند، این مطلب است که آیا فرد ، پس از ورود به کشور آمریکا، می توانند در کشور آمریکا اقامت دائم را اخذ نمایند؟

پرهام گشت پارسیان با سال ها تجربه درخشان خود در امور مربوط به اقامت اروپا و اخذ انواع ویزا در بسیاری از کشورهای دنیا، سوال فوق را این گونه پاسخ خواهد داد.

افراد می توانند با ورود به کشور آمریکا میتوانند یک فرصت شغلی و یا یک زمینه کارآفرینی را جهت اخذ اقامت آمریکا فراهم آورند تا پس از بازگشت از آمریکا بتوانند برای انواع دیگر ویزا نظیر ویزای کار و یا اخذ اقامت کارآفرینی اقدام نمایند و شرایط اخذ اقامت آمریکا را پس از ورود به کشور آمریکا فراهم کنند.

 

برای درخواست روادید، شما باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

 

مدارک مورد نیازی که هنگام مصاحبه باید با خود داشته باشید( تمامی مدارک میبایست ترجمه شده و به زبان انگلیسی باشد):

*گذرنامه خود و اعضای خانوادتان که عازم سفر به آمریکا هستند.اعتبار گذر‌‌‌‌‏نامه‌‌‌‌‏ باید شش ماه بیش‌‌‌‌‏تر از زمان اقامت در آمریکا باشد

*تأییدیه فرم تکمیل شده‌‌‌‌‏ی  DS-160

*شناسنامه

گواهی کار که از تاریخ صدور آن کمتر از یک ماه گذشته باشد و در آن، سمت و تاریخ استخدام و حقوق ماهانه و تاریخ مرخصی آمده باشد و اعلام دارد که دارنده گواهی در پایان سفر به سر کار خود برخواهد گشت.

*گواهی اشتغال به تحصیل ( برای فرزندان محصل و دانشجویان)

*رسید هزینه‌‌‌‌‏ی پرداختی به سفارت آمریکا بابت رسیدگی به درخواست اقامت موقت

*عکس؛ در انتخاب عکسی که با خود به سفارت می برید دقت کنید. عکس باید جدید باشد.

*مدارکی که نشان دهد توانایی پرداخت تمامی هزینه‌‌‌‌‏ی سفر خود را دارید. و اگر خودتان توانایی پرداخت تمامی هزینه ها را ندارید مدارکی باید ارائه دهید که نشان دهد،  شخصی دیگر برخی یا تمام هزینه‌‌‌‌‏های سفرتان را می‌‌‌‌‏تواند پوشش دهد.

*مدارکی که ثابت کند که وابستگی‌‌‌‌‌‌‌‏های شغلی، مالی و عاطفی در ایران دارید و پس از گذشت مدت اقامت، به ایران باز خواهید گشت.

*مدارکی دال بر هدف شما از سفر به ایالات متحده

*در موارد زیادی در حین مصاحبه از ایرانیان خواسته می شود که رزومه کاری خود را ارائه کنند. اگر چه رزومه کاری جزو مدارک لازم برای ارائه در سفارت نیست؛ اما به ایرانیان پیشنهاد می‌‌‏کنیم که جهت به تعویق نیافتادن روند دریافت روادید، رزومه کاری خود را به همراه داشته باشند.

*اسناد ملکی

 

-در طول مصاحبه، افسر کنسولگری آمریکا تعیین خواهد کرد که آیا شما واجد شرایط برای دریافت ویزا هستید یا خیر.

-در برخی موارد گرفتن نتیجه منوط به ارسال مدارک تکمیلی می‌‌‏شود که در این صورت می‌‌‏توانید مدارک را از طریق ایمیل برای سفارت ارسال کنید.

-روز مصاحبه و پیش از انجام مصاحبه، اسکن اثر انگشت دیجیتالی به‌‌‏عنوان بخشی از روند درخواست‌‌‌‌‏تان گرفته می‌‌‌‌‏شود. معمولاً گرفتن اثر انگشت پیش از مصاحبه انجام می‌‌‌‌‏شود ولی این مورد در کنسولگری‌‌‌‌‏های مختلف متفاوت است.

 

در صورتی که متقاضی یکی از خدمات زیر در خصوص ویزای توریستی آمریکا می باشید با شماره و ایمیل یا تیکت پشتیبانی  بخش روادید شرکت تماس حاصل نمایید .

---------------------------------------------

وقت فوری سفارت آمریکا

وقت فوری سفارت آمریکا یکی از خدمات پیشروان ایرانیان است. برنامه ریزی سفر پیشرفته و درخواست ویزا اولیه مهم می باشد. اگر شما قصد دارید برای یک ویزای غیرمهاجرتی برای رفتن به ایالات متحده به عنوان یک بازدید کننده موقت عمل کنید  لطفا اطلاعات ارائه شده در زیر را جهت وقت فوری سفارت آمریکا بررسی کنید .

گروه بین المللی پیشروان ایرانیان با سالها تجربه در زمینه اخذ وقت فوری سفارت آمریکا آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی می باشد.

مدارک لازم جهت گرفتن وقت فوری سفارت آمریکا:

  • 1.اسکن رنگی پاسپورت
  • 2. یک قطعه عکس رنگی  زمینه سفید 5*5 
  • 3.فرم تکمیل شده Ds160  لازم به ذکر است به همراه داشتن پرینت تکمیل شده این فرم (Ds16) به هنگام حضور در جلسه مصاحبه الزامیست.
  • 4. ترجمه مدارکی که بیانگر ارتباط شما به ایران است (اطلاعات گذرنامه، مشخصات فردی، خانوادگی، شغلی و تحصیلی و هر توضیحی که مربوط به سفر می باشد،مورد نیاز است)

 قبل از تکمیل فرم( Ds160 ) سفارت مورد نظرتان را جهت اخذ وقت فوری سفارت آمریکا مشخص کنید. کارشناسان  مجرب تعیین وقت سفارت" گروه پیشروان ایرانیان" شما را در پر کردن فرم مزبور، تعیین وقت مصاحبه و پرداخت هزینه های مربطه همراهی خواهند کرد.

اطلاع از اولین وقت موجود برای کنسولگری در سفر به آمریکا دارای اهمیت زیادی است  زیرا این زمان با درنظر گرفتن تعداد متقاضیان و محدودیت  پذیرش کنسولگری متفاوت است. این مدت برای 1 روز تا چند ماه متغیر است پس اولین فرصت را از دست ندهید.

با توجه به نوع ویزای درخواستی جریان دریافت وقت فوری سفارت متفاوت است. اگر ویزای مورد تقاضای شما یکی از موارد نامبرده در زیر است باید بدانید که این ویزاها وقت سفارت یکسانی دارند.

ویزاهای  کاری ، توریستی، درمانی، دیدار اقوام ، شرکت در همایش ها ،کنفرانس و کنگره

ویزای دانشجویی و فرصت مطالعاتی

ویزای سرمایه گذاری و نامزدی

دریافتgreen cart  )گرین کارت) و citizen( سیتیزن آمریکا)

اخذ وقت فوری سفارت برای هریک از افراد ( بزرگسالان و خردسالان) مجزا است و همه اشخاص باید به هنگام مصاحبه حضور داشته باشند.

تمامی اشخاص متقاضی دریافت وقت فوری سفارت آمریکا ملزم به پرداخت وجه انجام مصاحبه به سفارتخانه هستند. این هزینه باید قبل از انجام مصاحبه پرداخت گردد.

هر سفارت خانه با توجه به قوانین خود اقدام به دادن وقت سفارت آمریکا می کند روش مرسوم جهت دادن وقت فوری سفارت آمریکا متفاوت است در برخی از کشورها به صورت حضوری  دربرخی دیگر به صورت تلفنی و بعضا از طریق ایمیل  و یا مراجعه به سایت است و هر سفارت خانه در انتخاب این روش ها مختار هستند.

گروه بین المللی "Parham Travel Parsian" شما را در تمام راه و تا حصول نتیجه و اطمینان از اخذ وقت فوری سفارت آمریکا یاری خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.